Pomoc

Poniżej znajdziesz odpowiedzi na pytania, które mogą ci się dodatkowo pojawić. Jeżeli jednak chciałbyś zapytać nas o coś jeszcze, skontaktuj się z nami. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Kiedy otrzymam dostęp do kursu?
Bezpośrednio po po dokonaniu płatności za kurs otrzymasz na maila dane do logowania na naszej platformie dedykowanej kursom on-line (online.dentalday.pl). Po wprowadzaniu danych (loginu i hasła) będziesz mógł rozpocząć oglądanie kursu.
Czy otrzymam fakturę?
Tak, zostanie ona wysłana na Twój adres e-mail po zaksięgowaniu płatności. Zazwyczaj zajmuje nam to nie więcej niż 7 dni.
Czy po ukończeniu szkolenia otrzymam certyfikat?
Tak, ale warunkiem jego otrzymania jest pozytywne zdanie testu wiedzy, który jest integralną częścią kursu. Aby zaliczyć test trzeba uzyskać minimum 75% możliwych do uzyskania punktów. Po zaliczeniu testu certyfikat zostanie wysłany drogą mailową na adres e-mail podany podczas rejestracji.
Czy za udział w kursie otrzymuję punkty edukacyjne?
Tak, dokumentem poświadczającym otrzymanie punktów edukacyjnych jest certyfikat ukończenia szkolenia. Aby go otrzymać konieczne jest jednak zdanie testu wiedzy.
Na jak długo otrzymam dostęp do kursu?
Dostęp do szkolenia otrzymujesz na 180 dni. Twój dostęp nie jest w jakikolwiek sposób limitowany - przez 180 dni materiały szkoleniowe możesz oglądać przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
Kiedy zaczyna i kończy się kurs? Czy kurs odbywa się “na żywo”?
Kurs nie zaczyna i nie kończy się w żadnym konkretnym dniu czy czasie. Nie odbywa się “na żywo”. Wszystkie materiały zostały wcześniej nagrane i odpowiednio zmontowane - z perfekcyjnym dźwiękiem i obrazem. Kurs jest udostępniany automatycznie, natychmiast po jego opłaceniu, na czas 180 dni i w tym okresie dostęp do niego nie jest w jakikolwiek sposób limitowany.
Co jest mi potrzebne, żeby móc oglądać materiały szkoleniowe?
Tak naprawdę to tylko urządzenie z dobrym dostępem do internetu. Kurs na naszej platformie szkoleniowej można oglądać z dowolnego miejsca na świecie i na dowolnym urządzeniu - telefonie, komputerze, tablecie czy telewizorze.
Czy mogę zadać pytanie wykładowcy?
Oczywiście, zdajemy sobie sprawę że podczas kursu pewne rzeczy mogą wymagać doprecyzowania. Dlatego uruchomiliśmy zamkniętą grupę na Facebooku w której kursanci mogą zadawać wykładowcy pytania dotyczące tematyki kursu. Link do grupy znajdziesz w panelu kursu na naszej platformie szkoleniowej.

Masz pytanie? Skontaktuj się z nami

Tomasz ZiembińskiEvent Manager+48 512 936 661tomasz@dentalday.pl
Tomasz Ziembiński
Przejdź do innych kontaktów
Znajdziesz nas na: